onsdag 5. mai 2010

voksensikring på barnesikring?


Etter å ha banna høyt og irritert meg over at det faktisk ikke bare er å skru på den såkalte barnesikringa så kasta jeg hele greia i veggen og hylte "jævla møkkadritt". Også gikk jeg på rommet og gråt en skvett og fant ut at teip funker bedre. I allefall inntil vi får noe slags drill eller noe for å få skrudd i de sinnyskt vanskelige skruene i de harde skuffene og skapdørene.  

Nå tenker du sikkert at det kan da ikke være SÅ vanskelig, tenkte det selv også (at det ikke var så forbanna vanskelig) men jo visst faen var det umulig rett og slett. Og etter å ha være oppe annenhver time og prøvd å få denne bøllegutten til å sove og stått opp kl 5.30 så er verken lunta, konsentrasjonen eller humøret er til stede og klokka er 6 og guttungen har allerede klemt seg en gang og skal selvfølgelig hjelpe mamma (søtingen) og mannen er stressa fordi han skal på jobb(stakkar), ja det sier seg slev at alt går til dundas da, mildt sagt. 

Jeg gråt en skvett, gubben gikk på jobb, ungen satt å lo fordi det skjedde så mye rart (tror han syns jeg er riv ruskende gal og en smule rar..) så ga jeg opp hele prosjektet og min ikke-så-veldig-mye-mer-handyman får fikse det når han kommer hjem fra jobb igjen. Hvis han får det til da.......

Det var dagens utbrudd, aner vi en viss pemenstruell dame her??... IKKE FAEN!. he he. vel tja det kan kanskje være men det skulle da være unødvendig med voksensikring på barnesikringa da? Eller er det bare vi som har helt feil kjøkken? Det er jo Ikea begge deler så skulle ikke tro det var så jævla vanskelig å få festa to plastbiter på innsiden av ei skapdør eller ei skuff, men tro meg det er det.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...