søndag 19. september 2010

4 timers søvn er ikke å anbefale


Når jeg faktsik har muligheten til å sove så lenge jeg vil. Herlighet hva skjer da? Gidder ikke legge ut bilde en gang for jeg ser like crappy ut som jeg føler meg. Helt hoven i ansiktet, trøtt og jævlig. Derfor har jeg lagt ut et bilde av noen som har det ti ganger verre enn meg. (tatt i Roma for mange år siden)

Jeg skjønner ikke at det er mulig og blir så irritert over meg selv som presterer å tenke, fundere og gjøre alt jeg ikke skal når jeg skal sove. Altså når jeg ikke slappe av. Det fungerte så fint å sove i går natt. Kanskje jeg rett og slett sov for mye da og blir straffa i dag. Men det skal også sies at nata før i går var det minimalt med søvn også. Og det å ligge å vri seg i senga til kl 5 før man sovner er umenneskelig. Jeg var oppe ett par turer da, hørte på samboern som fjerta, pusta, drømte, snudde seg og gjorde alle sånne jeg sover kjempegodt lyder. Mens jeg lå å tenkte  og fant ut at her må det forandringer ting. Helt feil tidspunkt å tenke sånn. Jeg vet men man kan ikke stoppe tankene alltid.
Men jeg vet jeg må slappe mer av, nyte tiden og bare finne ut hva jeg vil og ikke men hvor starter man?  Skal det være så forbaska vanskelig å blir fornøyd med det man gjør? For jeg gjør jo mye og gjør mye bra selv om jeg ikke alltid ser det selv. Hvis jeg klarer å se det vil alt blir bra da kanskje?
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...