søndag 19. september 2010

Symaskin?????


Jeg vurderer å gå til innkjøp av en symaskin som er litt mere tilpasset mitt behov og bruk. Den jeg har nå duger kjempebra til det jeg gjør men jeg merker at den ikke tåler så mye og er mest på hobbybasis sånn legge opp bukser og kanskje sy en duk bruk. Nå har denne maskina her fått kjørt seg temmelig siden jeg fikk den til bursdagen min i år. Men lure rpå om je ghar slitt den ut allerede..... Noen som har noe forslag til en bra symaskin, men med en pris som er overkommelig for en småblakk mamma uten jobb for tiden.. Får jeg nok bestilligner så kan jeg kanskje spare opp til en ny maskin men kan ikke satse på det heller. Men jeg er helt grønn på symaskinmarkedet så trenger alle tips og råd jeg kan få. 
Legg merke til min evne til å tenke på noe helt annet og prøve å avlede meg selv i disse dager. he he. Noen som vet om gode sykmaskiner som man burde ha? 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...