søndag 26. september 2010

Tiden leger alle sår

Min herlige fantastiske lille gutt

Man trenger bare å få ting litt på avstand, gi ting litt tid så blir alt så mye bedre. Det går mye bedre på mange måter. Man lærer seg til å se andre ting, prate om ting og skjønner mye mer. På mange måter har man lykken rett foran nesa si selv om man tror at noe annet vil gjøre lykken helt komplett. Ønsket om ett barn til vil alltid være der. Samtidig så har jeg jo verdens beste og herligste lille gutt som vokser og utvikler seg hver dag. Han gir meg så mye, både kjærlighet og nye impulser i hverdagen. I tillegg har jeg jo verdens beste samboer som støtter meg, hjelper meg og er her for meg. Jeg er med andre ord veldig heldig som har det jeg har. Selvfølgelig har jeg opplevd ting som er triste nå men likevel har jeg så mye flott. Mye lykke som ikke forsvinner men blomstrer mer og mer etterhvert som tiden går. 
Det er vel det jeg har lært nå etter en uke med følelser, reaksjoner og bearbeidelse. Ting tar tid, men tid får også ting på avstand og hjelper på humøret. Tid, søvn og hvile hjelper. Og man må ta ting i sitt eget tempo. Det blir bedre når man er klar for det. Med andre ord det går veldig mye bedre meg med nå. Triste tanker er jo fortsatt her når jeg tenker på det og blir minnet på det, men generelt er hverdagen som normalt, kanskje enda bedre enn før. 
Ha en flott søndag. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...