torsdag 30. september 2010

God Morgen!!


Vel, morgenen startet ikke akkurat best, en sliten mamma og en hyper og sulten unge. Men etter å ha krangla på han ny bleie og klær og holdt han i skinnet til jeg fikk surra sammen grøten og lagd ei brødskive med brunost så ble alt så mye bedre. Mat må man ha, spesielt på morgenen. Så nå sitter vi her å spiser og hører på musikk og koser oss. Humøret har kommet seg og da er vi blide begge to. Mon tro om det er noen som er litt gretne når de er sulten.. Det verste er at jeg har blitt påvirka av dette Fossum-genet også. (sorry Svigermor/Bestemor, men nå har jeg blitt mobba for de Lyngstadtæra mine i så lang tid så dette måtte jo komme for en dag:) Skal sies at det ikke er alltid det merkes at de er sultene da... Men av og til.. Jeg merker det vel mest på min bedre halvdel...(sorry kjære men det er ikke akkurat noen hemlighet og det er greit å være advart....) Aron har jo også arva dette, pluss tærene mine ser det ut til.. Jaggu godt man arver de gode tingene også. For guttungen er jo blid dagen lang. (som sagt bortsett fra når han er sulten da... he he) Men det kan man leve med og man må jo få lov til å si ifra. Etter litt for så er alle blide og snille som lam så da er det jo ingenting å si på det. Jeg er ikke verdens blideste når jeg er sliten og trøtt jeg heller så da er vi på en måte skuls.
Nå prøver vi å finne på hva vi skal gjøre i dag. Pappan har fri også så det blir vel en tur på butikken og i tillegg må vi handle inn ved for nå begynner det å bli kaldt og det er meldt skyhøye strømpriser... Har man ved ovn så må man jaggu bruke den.. 
Ha en flott Torsdag
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...