tirsdag 7. september 2010

oi oi, jobbintervju igjen.


I dag fikk jeg en utrolig koselig telefon fra Husfliden. De ville ha meg på intervju i neste uke. Så nå må jeg finne fram ting jeg har laget og produsert i det siste, finne fram attester også er jeg vel klar tenker jeg. Gleder meg faktisk. Det virker veldig spennende denne jobben. Så neste uke braker det løs. Wish me luck.  
Dagen har ellers gått med til utrolig mye sofasliting innimellom litt sying, levering i barnehage, middagslaging og handling. Husarbeidet ble utsatt til i morra. Kan ikke ta helt av heller. Får være grenser. 
Blogglisten

6 kommentarer:

  1. Lykke til med intervju UB.

    Kjempesøt gutt du har! :-)

    Hilsen Pjuski

    SvarSlett
  2. tusen takk. næmmen så koselig å høre fra deg pjuski:) Lenge siden.Håper alt er bra.
    åh ja, Aron er verdens beste gutt.

    SvarSlett
  3. Lykke til med jobbintervjuet. Håper du får den jobben. Tror det er lurt å ta med å vise noe av det du har sydd - du er kjempeflink!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Så spennende! Masse lykke til på jobbintervju :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk. Gleder meg veldig, tror dette er en jobb som er midt i blinken for meg. Hun ba meg faktisk ta med det jeg har laget osv... må bare finne fram det jeg er mest fornøyd med nå da. he he. petimeteren kommer fram med en gang.

    SvarSlett
  6. Stå på ;D
    Kanskje du kan lære meg litt sying og sånn en gang ? =)
    Og det med husarbeidet e eg veldig enig i !
    Eg har f.eks. vasket klær, gått ut med boss(både restavfall, papir og plast), satt på oppvaskemaskin og lagt sammen klær.. Trenger ikkje å gjøre mer denne uken tenker eg ;D Haha..

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...