torsdag 2. september 2010

Give Away hos meg


Kjører liksågodt i gang en ny Give Away. Var jo så morsomt sist. Denne gangen er premien smekker og siklesmekker. 

Vinneren får en hyttesmekke og en siklesmekke og kan velge en av hver av de det er bilde av. Det blir nok noen ekstrapremier også om mange blir med

For å delta:
1.lodd: Kommenter i innlegget
2.lodd: Link til konkurransen i ett eget innlegg eller i sidebaren på din egen blogg. Legg gjerne ved linken til innlegget du har laget eller link til bloggen din. 
Jeg blir veldig glad for flere følgere. :)

husk  å skrive navn og epost så jeg vet hvem som deltar og kan kontakte vinneren. Anonyme kommentarer blir ikke med i trekningen.
Trekningen skjer når jeg passerer 7000 treff på bloggen min. 

Blogglisten

13 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg tar et lodd og håper på vinnerlykke
    Flotte smekker du lager
    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Så flott giveaway!! Du syr jo så mye flott! Jeg tar 2 lodd, og har lenka her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/09/giveaway-hos-frk-ubeleilig.html

    Følger har jeg allerede vært ei stundm, og er veldig glad for at jeg har funnet den fine bloggen din!

    Krysser fingrene!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. tusen takk for flotte ord:) og koselig at dere blir med på give awayen min. Masse lykke til

    SvarSlett
  4. Jeg kommenterer og har linket på min blogg, i den ene sidebaren min. :) Legger meg også til som følger.

    SvarSlett
  5. Oisann..... så flink du er! Jeg kom borti bloggen din ved en tilfeldighet her og det er jeg sååå glad for :)
    Tar et lodd og legger meg til som følger her :)

    Du som er flink med sysaker....... kan du svare meg på hvordan jeg kan lage meg sånne "merkelapper"... altså når jeg syr noe for å selge/gi bort så syr jeg på en merkelapp med "Trollmor" (for eksempel) på produktet....?

    Ser flere som har sånt men jeg forstår liksom ikke hvordan de lager det... men de har kanskje sånne symaskiner fra et annet univers osv :) hehe

    Ha en god dag! :)

    SvarSlett
  6. Så hyggelig med nye lesere og følgere. Det er kjempekoselig.

    Trollmor: Tusen takk for det. Koselig at du kom innom bloggen min. jeg bestilte merkelappene på www.minanamnband.se. Er kjempefornøyd. De kostet ikke så utrolig mye og du kan lage de akkurat som du vil ha de, farge og sktift og om du vil ha en liten logo, bilde på.Har absolutt ikke laget de selv nei. Så fancy symaskin har jeg ikke. he he

    SvarSlett
  7. Så fine smekker!
    Jeg blir gjerne med, og skal snoke litt rundt her ellers.

    SvarSlett
  8. Kjempefine smekker! Jeg tar to lodd :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på din give away med 2 lodd:o) Super fine smekker!

    SvarSlett
  10. Kule smekker! Jeg blir gjerne med!

    SvarSlett
  11. Jeg blir med! 2 lodd til meg! :-) Klem Hilde

    SvarSlett
  12. Så sjønne smekker du lager!
    Tar gjerne ett lodd og håper på det beste:-)
    Epostadressen min er henriette.aanensen@gmail.com
    Ha en deilig søndag!

    SvarSlett
  13. Kjempefine smekker! Er ganske imponert over det du lager, og klør etter å dra frem sysmaskina hver gang jeg titter innom her!
    Jeg tar gjerne et lodd for Arvin :)

    Lene

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...