onsdag 15. september 2010

Smekker på bestilling



Dette har jeg da drevet med de siste dagene. Vel har ikke brukt så kang tid å bare de da men tatt det innimellom pleiing av forkjølelse av både lillegutt og meg, ommøblering av stua og diverse husarbeid, litt avtaler og ellers tidlige kvelder fordi jeg har vært så trøtt. Tar på å være mamma i blant gitt.

Men nå er hele bestillingen til hun som bestilte de to chairbear'ene også ferdig. Kjempegøy å lage smekker på bestillign også. Bra når folk vil ha noe som er litt annerledes enn det man får kjøpt og setter pris på at ting er håndlaget. Jeg setter utrolgi stor pris på at noen vil kjøpe det jeg lager i allefall. Jeg er vel den personene som aldri blir fornøyd med ting go vil forandre og endre hele tiden, men til slutt må jeg bare gjøre meg ferdig og si at sånn må de bare bli. Akkurat som med ett maleri. jeg blir aldri ferdig med malerier.. Men man må bare gi seg en gang.

Da håper jeg de som har bestilt varene blir fornøyde og håper jeg kanskje får flere bestillinger etter hvert. Nærmer seg jo jul nå. hint hint. He he. Kan vel også nevne at jeg ønsker meg en symaskin med litt flere funksjoner enn den jeg har. Jeg skal innrømme at jeg sliter litt innimellom med hobby maskina mi. Jeg trodde vel ikke at jeg skulle komme til å sy SÅ mye da jeg fikk den og valgte den nei.. Ja, ja. sånn kan det gå. 

Blogglisten

4 kommentarer:

  1. Kjempesøte :)
    Moro med bestillinger!!!

    SvarSlett
  2. takk søte du. Ja, kjempemorro

    SvarSlett
  3. Den gangen i en litt fjern fremtid når eg får unger, så skal du værså god få sy litt på bestilling hvis du skulle ha lagt det på hyllen ;D Hehe..
    Og hvis du fortsatt holder på, så har du vel funnet på mye morsomt og funksjonelt som eg kan dra nytten av ^^,
    Du e flinkis du ! =D

    SvarSlett
  4. he he. takk søta:) Det er en deal kjære deg. Skal sy så mye at du blir helt paff:) Håper jeg hr en ny fancy multifunskjonell symaskin da:)

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...