mandag 20. september 2010

Vinneren av Give Awayen

Tamtitamtitam:) 

Da har jeg trukket vinner av Give Awayen og den heldige som vinner smekker. Hyttesmekker og siklesmekke
Det var 11 som deltok fordelt på 16 lodd. 
(bildene er dessverre speilvendt fikk ikke snudd de riktig vei... )

Og vinneren ble:
LENE ROBERT
Gratulerer så mye du får en hyttesmekke og en siklesmekke, send meg en mail angående farger og adresse.

siklesmekker

hyttesmekker

Føler meg veldig gavmild i dag og trakk derfor to trøstepremier der den ene får en hyttesmekke og den andre får en siklesmekke

vinneren av hyttesmekke ble:
HILDE M
Gratulere så mye og send meg en mail med adresse og motivet du ønsker:)

og den som vinner siklesmekke ble:
MIRIAM
Gratulerer så mye. Send meg også en mail med adresse og fargeønske. 
Bruk mailadressen min w-roe@online.no

Tusen takk til alle som deltok. Om du ikke vant fortvil ikke. Det kommer flere konkurranser og Give Awayer:) 
Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Hurra! Så snill du er som deler ut trøstepremie i tillegg til giveaway! :)

    SvarSlett
  2. HURRA!!! Du er verdens snilleste!! Tusen, tusen takk!!

    Mail er sendt!

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Og trippel hurra fra meg, som van (nesten) hele sulamitten! :p
    Arvin gleder seg til å teste de fine smekkene! :D

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...