lørdag 18. september 2010

Baking på blå resept


som medisin vil det vel bli denne gangen. Trøstebaking i motsettning til trøsteshopping. Forsøkte å gå ut i stad men snudde fort. Hverken energien eller behovet for å se folk med store mager eller barnevogn fristet ikke. Møtte på to bare på vei bort til senteret. Måtte innom posten da men så var det fort hjem gitt. 

Musikk og baking for det var det jeg orket å gjøre og som kunne lokke tankene bort fra gråte og alt. Henge på nettet hjelper heller ikke så da ble det kjøkkentjeneste.
Ble skillingsboller med vanliljekrem i. Kaller de solskinnsboller for å dra klisjeen enda lengere. Burde hete boller på blå resept for det er jo langt billigere enn å shoppe for tusenvis av kroner man ikke har. Medisin for 40 kr er ikke verst. Spørsmålet er om det hjalp så utrolig mye da. Vel, jeg slo nå ihjel ett par timer.. 

Hjemme alene, daff og slapp og orker ikke gjøre noe av det jeg burde. Men snart kommer min kjære hjem fra jobb og da håper jeg han blir glad. Blir godt å få han hjem. Kjenner magekrampene hejrer og merker at energien er på bunn. Tåler ingen ting nå.
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Baking hjelper på ganske mye... Eller matlaging generelt ! =)
    Håper det går litt bedre no, og rart å tenke på at du hadde en liten hemmelighet i magen din då eg va på besøk !
    Alle gode ting er nok tre =)
    Skulle det være noe, så e vi alle her for deg !
    <3

    SvarSlett
  2. Ja, tenk det. Syns den ikke ville bli der hemmeligheten da. En gang går det nok men nå er det i grunn nok prøving nå.
    Takk dere, det er godt å vite.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...