mandag 6. september 2010

Bestilling


Wohooo. bestilling på chairbear. Det er morro. Har ikke sydd noen i det siste så det var koselig å sette seg ned å sy de igjen. 
Har hatt noe så sykt til hodepine det siste døgnet men det har heldigvis gått over nå og jeg følte for å begynne på bestillingen. Gleder meg til i morra når Aron skal i barnehagen og jeg kan sy mere. Kanskje jeg til og med blir ferdig med den ene da. Spennende å se om den som har bestilt blir fornøyd.
Ellers har dagen gått med til diverse ærender og kos med Aron. Han har vært så god og søt i dag men goså veldig rampete. Så ting er som normalt her i heimen. 
Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Du er kjempeflink!!!

    Skal reklamere for deg på bloggen min en dag :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk. veldig morsomt med bestilling. Koser meg veldig

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...